Метод проектів завжди зорієнтований на самостійну
діяльність учнів, яка реалізується як в індивідуальній, так і в парній,
груповій діяльності, що завжди передбачає розв'язання проблеми: з одного боку —
використання сукупності різноманітних методів, засобів навчання, а з іншого —
необхідність інтегрування знань, уміння використовувати знання з різних галузей
науки, техніки тощо.
Основними вимогами до використання методу проектів є:
наявність значущої у дослідницькому, творчому плані проблеми, дослідницького
пошуку; практична, теоретична, пізнавальна значущість передбачуваних
результатів; самостійна діяльність учнів; структурування змістової частини
проекту; використання дослідницьких методів: визначення проблеми досліджуваних
завдань; систематизація та аналіз отриманих даних; підбиття підсумків,
оформлення результатів; висновки.
Психолого-педагогічні можливості методу проектів дуже
високі. Проектна діяльність максимально спрямована на суб'єктне пробудження й
розвиток особистості молодшого школяра, оскільки цілком відповідає її віковим
потребам і особливостям. Використання методів проектів сприяє розвитку навичок
мислення.
Останнім часом, у зв'язку зі
встановленням парадигми особистісно орієнтованого навчання, інноваційні методи
навчання має досить широкі перспективи як ефективне доповнення до інших
педагогічних технологій, що сприяють формуванню особистості — суб'єкта
діяльності і соціальних стосунків. Використання модульного навчання дає змогу
реалізувати особистісно діяльнісний і особистісно орієнтований підходи в освіті
учнів. Ці підходи базуються на використанні знань і вмінь, отриманих у процесі
навчання. Це забезпечує позитивну мотивацію і диференціацію в навчанні,
активізує творчу діяльність учнів під час виконання проекту
Комментариев нет:
Отправить комментарий