Тема
досвіду: «Впровадження
методик та інноваційних технологій у навчально-виховний процес освітнього
закладу»
Предмет дослідження – можливості реалізації інноваційних
технологій навчання.
Об`єкт дослідження – метод проективного та модульного навчання.
Актуальність і перспективність досвіду
Останнім часом зростає популярність інноваційних технологій у різних
країнах. Через це збільшується кількість підходів до тлумачення його сутності.
Саме тому, крім запільного визначення сутності проектної технології, і було
запропоновано обов'язкові критеріальні вимоги до її сучасного тлумачення:
наявність освітньої проблеми, складність і актуальність якої відповідає
навчальним запитам і життєвим потребам учнів; дослідницький характер пошуку
шляхів розв'язання проблеми; структурування діяльності відповідно до класичних
етапів проектування; моделювання умов для виявлення учнями навчальної проблеми;
постановка проблеми, дослідження; пошук шляхів розв'язання, експертиза й
апробація версій, конструювання підсумкового проекту, його захист, коригування
і впровадження; самодіяльний характер творчої активності учнів; практичне або
теоретичне значення результату діяльності (проект) і готовність до застосування
(впровадження); педагогічна цінність діяльності (учні здобувають знання,
розвивають особистісні якості, опановують необхідні способи мислення і дії).
Теоретичною базою досвіду є модель
модульно-розвивальної системи розроблена доктором психологічних наук А.
Фурманом на основі робіт А. Алексюка, Л. Виготського, В. Давидова, Л. Занкова,
О. Матюшкіна, М. Махмуто-ва, П. Юцявічене, Є. Сковіна. Протягом кількох років у
багатьох українських школах за участі учених, психологів та досвідчених
методистів інтенсивно розробляються способи реалізації принципу модульності на
практиці. Провідними експериментальними майданчиками є ліцей № 157 м. Києва,
СШ№ 43 м. Донецька, СШ№ 10 м. Бердичева, СШ№ 44 м. Запоріжжя.
Досвід
за інноваційним потенціалом досвід має
комбінаторний характер, конструктивно поєднує провідні ідеї компетентнісного
підходу, технологій і методик проектного навчання у конкретних умовах освітньої
діяльності школи в умовах освітніх округів
Інформаційно-педагогічна
модель досвіду
Технологія діяльності
автора досвіду полягає у створенні для визначення результативності проектної та модульної технології
Провідною педагогічною ідеєю досвіду є модернізація педагогічного процесу та збагачення освітнього середовища
для впровадження в навчальний процес проектної та модульної технології
Результати запровадження досвіду
розробка інноваційних технологій забезпечує більш повну реалізацію навчального
процесу, учні мають вищий рівень засвоєння знань, вмінь та навичок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий