«Впровадження інноваційних технологій »


Тема досвіду:  «Впровадження методик та інноваційних технологій у навчально-виховний процес освітнього закладу»
Предмет дослідження – можливості реалізації інноваційних технологій навчання.
Об`єкт дослідження – метод проективного та модульного навчання.
Актуальність і перспективність досвіду
Останнім часом зростає популярність інноваційних технологій у різних країнах. Через це збільшується кількість підходів до тлумачення його сутності. Саме тому, крім запільного визначення сутності проектної технології, і було запропоновано обов'язкові критеріальні вимоги до її сучасного тлумачення: наявність освітньої проблеми, складність і актуальність якої відповідає навчальним запитам і життєвим потребам учнів; дослідницький характер пошуку шляхів розв'язання проблеми; структурування діяльності відповідно до класичних етапів проектування; моделювання умов для виявлення учнями навчальної проблеми; постановка проблеми, дослідження; пошук шляхів розв'язання, експертиза й апробація версій, конструювання підсумкового проекту, його захист, коригування і впровадження; самодіяльний характер творчої активності учнів; практичне або теоретичне значення результату діяльності (проект) і готовність до застосування (впровадження); педагогічна цінність діяльності (учні здобувають знання, розвивають особистісні якості, опановують необхідні способи мислення і дії).
Теоретичною базою досвіду є модель модульно-розвивальної системи розроблена доктором психологічних наук А. Фурманом на основі робіт А. Алексюка, Л. Виготського, В. Давидова, Л. Занкова, О. Матюшкіна, М. Махмуто-ва, П. Юцявічене, Є. Сковіна. Протягом кількох років у багатьох українських школах за участі учених, психологів та досвідчених методистів інтенсивно розробляються способи реалізації принципу модульності на практиці. Провідними експериментальними майданчиками є ліцей № 157 м. Києва, СШ№ 43 м. Донецька, СШ№ 10 м. Бердичева, СШ№ 44 м. Запоріжжя.
 Досвід за інноваційним потенціалом досвід має комбінаторний характер, конструктивно поєднує провідні ідеї компетентнісного підходу, технологій і методик проектного навчання у конкретних умовах освітньої діяльності  школи в умовах  освітніх округів
 Інформаційно-педагогічна модель досвіду
 Технологія діяльності автора досвіду полягає у створенні для визначення результативності проектної  та модульної технології 
 Провідною педагогічною ідеєю досвіду є модернізація педагогічного процесу та збагачення освітнього середовища для впровадження в навчальний процес  проектної  та модульної технології
 Результати запровадження досвіду розробка інноваційних технологій забезпечує більш повну реалізацію навчального процесу, учні мають вищий рівень засвоєння знань, вмінь та навичок.





Комментариев нет:

Отправить комментарий